poniedziałek, 20 stycznia 2014

Powrót

Witajcie ponownie! Po całym miesiącu bez weny i jakichkolwiek pomysłów, powróciłam! Tym razem nie mam dla Was nowego opowiadania, ale zapewniam, że niedługo rozpoczynam pracę nad czymś nowym.
Ze względu na to, że mamy już rok 2014 i chciałabym, aby upłynął pod znakiem nowych tematycznie opowiadań, zdecydowałam się na... one-shoty.
One-shot to, tak zwany, "jeden strzał". Może nim być manga, książka, opowiadanie, które jest zazwyczaj krótkie i NIE doczeka się kontynuacji przez oryginalnego autora. Niektóre wątki mogą zostać poruszone przez innych twórców i kontynuowane.
Na razie mam pomysł na jedno rozdziałowe opowiadanie o pewnym rodzeństwie, które darzyło się trochę innym uczuciem niż pozostałe rodzeństwa. Historia będzie napisana z perspektywy Bohatera, dla którego jeszcze nie znalazłam imienia, ale postaram się, by nie było w żaden sposób związane z Japonią. Swoje propozycje możecie pisać w komentarzach. Mała pomoc się przyda.
Drobna zmiana również w sprawie muzyki. Myślę, że teraz powinna podkreślać wydarzenia, o których czytacie, zamiast umilać Wam czas na samym początku. Ćwiczę pisanie dłuższych opowiadań i odpowiedni utwór w odpowiednim momencie będzie zdecydowanie lepiej pasował do treści.
W najbliższym czasie opublikuję Zakazany owoc, o którym pisałam trochę wyżej, jednak pozostaje jeszcze kwestia Kami no Kin'iro Kagi - piszę prolog, mam wszystkie postacie, więc na pewno pojawi się na blogu, tylko jeszcze nie wiem kiedy. O postępach będziecie informowani na bieżąco.
Do kolejnej notki!
Katsumi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz