środa, 2 października 2013

Parę informacji

Witam wszystkich!
Chciałabym poinformować Was o kilku aktualizacjach oraz obecnych i nadchodzących zmianach.
1. Rozbudowałam dział Aktualne sagi i do opowiadań, które mają po kilka części dodałam linki do poprzedniego i następnego rozdziału, abyście nie musieli szukać.
2. Zaktualizowałam dział Nadchodzące sagi, do którego dołączyły dwa pomysły. Usunęłam stamtąd opowiadanie Emiko w Krainie Masek, ponieważ dwie części zostały już opublikowane.
3. Szukam szablonu na bloga. Stwierdziłam, że przydałoby się coś nowego. Oto propozycje:
Jeśli znaleźliście jakiś szablon, który pasowałby do tematyki bloga, możecie wysłać go na e-mail: literatura-i-kakao@wp.pl lub podać link w komentarzu. Każda pomoc jest mile widziana. :)
Katsumi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz