wtorek, 11 listopada 2014

Nominacja do Liebster Awards - ja

Siemka!
Nie mam zielonego pojęcia jak do tego doszło, ale dostałam nominację (teraz fajerwerki, confetti i weź to posprzątaj, człowieku). Ogólnie to nie wiem, co tu robię, ale odpowiem szczerze, a później ktoś będzie miał ze mnie bekę! Chyba tak to działa.

Nominacja od SNAYS
1. W jaki sposób walczysz z brakiem weny i co motywuje Cię do pisania do tego stopnia, że Twoja praca nie okazała się słomianym zapałem i nie porzuciłeś bloga?
Czytam książki, słucham muzyki, czasem rysuję, a potem nagle uświadamiam sobie, że mam pierdyliard pomysłów na opowiadania i próbuję sobie rozpisać intrygę, postaci. A później zapominam zacząć pisać opowiadanie i cała praca zostaje w zeszyciku. Wybaczcie.
2. Co Cię wyróżnia wśród tłumu szarych ludzi?
W prawdziwym życiu nie przeklinam, mam w nosie modę i jestem baaaaardzoooo zboczona. Ludzie się mnie boją, bo czasami zaczynam mówić o zwłokach, narządach na podłodze i do tego dochodzi dziwny śmiech. A czasami po prostu opowiadam o gejach do znudzenia. Czyli bez przerwy. >:D
3. Patrząc z perspektywy społeczno-etycznej, czego pozbyłbyś się w Polsce bądź na świecie?
Nietolerancji w pełnym tego słowa znaczeniu.
4. Dlaczego czytasz (jeśli czytasz) Snays?
Podoba mi się styl. Ale nie tylko. Bohaterowie są niewiarygodnie ludzcy tzn. mają swoje słabostki, wątpliwości i wady, co jest nowością w świecie wyidealizowanego świata dwunastolatek.
5. Jaki masz plan na życie?
Nie mam planu. Nie mam zielonego pojęcia, co chcę robić w przyszłości, bo żyję chwilą.
6. Czego oczekujesz od drugiej połówki?
Wsparcia i motywacji. Chciałabym, żeby ta druga osoba zadzwoniła do mnie o drugiej w nocy i wykrzyczała mi, że sen jest dla słabych, a ten czas mogłabym spożytkować na pisanie. 
7. Kupisz mi fajki, jeśli kiedykolwiek się spotkamy?
Jeżeli będę pełnoletnia - masz to jak w banku.
8. Czym się inspirujesz podczas pisania swojego bloga? Tak, Wafel, wiem, że alkoholem.
Jak wcześniej wspomniałam: książkami i muzyką. Chociaż anime i manga, filmy, a czasami czyjaś wypowiedź również dają mi namiastkę weny.
9. Jak wygląda Twój idealny poranek, a jak wieczór?
Idealny poranek: leżę sobie w łóżku, oglądam "Trudne sprawy" i ktoś przynosi mi śniadanko. :3
Idealny wieczór: czytam sobie książkę, oparta o kaloryfer i popijam Earl Greya.
10. Czego chciałbyś się nauczyć, jednak nigdy nie będziesz w stanie?
Matematyki. .-.
11. Jaki jest Twój główny cel, który trzyma Cię przy życiu?
Pisać jak najlepsze opowiadania.
Myślę, że to wszystko i mam nadzieję, że nic nie przegapiłam. Nie piszcie, jeśli tak było. .-.
Starałam się udzielić odpowiedzi jak najbliższych prawdzie i wydaje mi się, że się udało.
Do miłego!
Katsumi. 

P.S. Nie dostaniecie ode mnie nominacji, sępy! >:D

1 komentarz: